Ich bin sehr müde

Moi 2011-03-22 07:48:29
OJ oj oj vad jag är trött just nu. Satt uppe till halv två i går och skrev på projektrapporten. Överambitiös brud? Ja, antagligen. Prestationsprinsessa? Mhm, you name it. Känner mig dessutom alldeles vätskefylld och "orolig" inombords, det är jättesvårt att förklara, men jag kan känna när min insida inte riktigt är på topp - då menar jag inte själen utan rent fysiskt.

Det åtgärdas snabbt med att radera alla typer av spannmål från min kost (även sådana som jag "tål") och annat skit. Nu blir det bara färsk frukt, grönsaker, rotfrukter, kyckling, fisk, baljväxter, grönt te och annat smaskigt (som jag normalt sett brukar äta, med andra ord). Jag behöver det.

Ska bli så skönt att rensa ut ALLT!

Well, well, solen skiner ute i alla fall och i dag ska vi få våra studentmössor. Det är ju bra liksom.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0