J'ai tué ma mère

Inspiration 2011-03-03 00:02:08



SPENDERADE
kvällen med middag på Hermans, filosofera lite om livet med Alice över en kanna te och förundras över Xaviers mulitpla begåvningar genom filmen "Jag dödade min mamma". Filmen var nog något av det vackraste jag sett i filmvärlden på länge och den har matat mig fullproppad med inspiration och motivation - precis som riktigt bra upplevelser ska göra, tycker jag.

Nu kliar det i mina skapar fingrar. Vet inte riktigt vart det ska ta vägen än men någonstans ska det. Börjar med att krypa till kojs för en ordentlig natts sömn med förhoppningar om ett fullt friskt tillstånd imorgon men resten är en gåta.

Här får ni en låt från filmen som spelades i scenen som bilderna är från. Allt var så himla bra i den scenen! Vill bara se den om och om igen. Men nu är det sovdags!

Puss



Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0