Leatherstruck

Outfits 2011-03-11 08:46:35


SÅ HÄR
valsade jag omkring under plåtningen på lovet som uppmärksammades av toppstylisten Robert Rydberg till min stora förvåning! Snacka om att mitt ego fick en ordentlig skjuts framåt haha! Nej, men det gjorde mig riktigt glad och tacksam faktiskt.

Läderjackan, som är en Gaultier-kreation, är en gåva från min gudmor Helle som använde den flitigt på 80-talet, och det bästa i läderjacksväg jag har sett hittils! Tröjan och kjolen är från H&M och skorna är Miu Miu.

Vi hörs lite senare hörrni! Då kommer lite bilder från skåne och så, tänkte kompensera lite för den usla bloggningen den här veckan.

Puss

Kommentarer
Helle säger:

Så glad jag blir att den fått ett nytt liv hos dig! Looking good.

2011-04-03 @ 13:56:29

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0