Pic

Photos 2011-03-08 21:22:25


BILD från plåtningen i förra veckan. Har min nya fina hatt som jag tycker om så fasligt mycket och min superdupermjuka hallonröda tröja från H&M (bilden gör inte färgen rättvis).

I dag lämnade jag in CV på Filippa K på götis till en jättetrevlig prick så nu är det bara att hoppas massor. Ska svänga förbi i lite olika butiker imorgon också, om tiden räcker till det vill säga, är ju överfylld till tusen med saker som måste göras så vissa saker får falla bort för stunden. Men det där med jobb är ju ganska så viktigt... Det ordnar sig. Bara att djupandas, vara supereffektiv och ägna varje vaken stund till skolarbete.

Nu ska jag andas ut lite framför tvn och sedan krypa i säng för att samla krafter till en fullspäckad dag imorgon!

Puss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0