Smakprov

Photos 2011-03-05 20:58:08



LITET SMAKPROV från gårdagens plåtning på The studio, fler bilder kommer när jag har fått skivan med alla bilder på.

Just nu är jag i Skåne och spontanbesöker min farmor och några andra släktingar och vi har det väldigt mysigt. Jag är fortfarande förkyld men tror på ett friskare tillstånd imorgon, ska faktiskt krypa i säng alldeles strax för att vila ut mig helt. Längtar faktiskt fruktansvärt mycket efter att ställa mig på löpbandet och trycka ur musklerna med styrketräning... men det får vänta...

Har äckligt mycket att göra den här veckan. Får faktiskt ganska mycket ångest när jag tänker på det men det är bara att bita ihop, typ. Bloggandet kommer dock bli lidande. All min vakna tid måste gå till skola, plugg och dans. Usch. Jag får ont i magen av tanken. Ahh.

Aja, andas nu Nea. Ska skriva en lista imorgon och få ordning på allting. Listor är the shit <3.

Kommentarer
mamma säger:

Söta bästa Nea,



Vilka ljuvliga bilder på dig. Härligt att se. Puss!

2011-03-06 @ 10:27:51

Lämna din kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0